سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین چرخشی داهوا

دوربین چرخشی  داهوا

دوربین اسپید دام داهوا با چندین اسم دیگر با نام های دوربین چرخشی داهوا، دوربین PTZ داهوا یا دوربین موتورایز نیز شناخته می شود که محبوبین زیادی بین دوربین های مداربسته دارد. قیمت دوربین مداربسته دارای موتور اگرچه زیاد است اما به دلیل کاربردی که دارد جزو دوربین های پرفروش به حساب می آید یکی از کاربرد های که دوربین اسپید دام داهوا دارد آن است که برای نظارت بر افراد در محیط های اداری است. دوربین اسپید دام داهوا را می توان با نصب در سقف از راه دور مدیریت کرد و 360 درجه چرخاند. دوربین اسپید دام داهوا از راه دور و توسط گوشی موبایل به اطراف چرخاند و تسلط مناسبی بر اماکن دارد که با استفاده از آن می توان بر کارکنان در محل کار نظارت کرد.

از جمله قابلییت های دوربین اسپید دام داهوا زوم بدون افت کیفیت است که می توان تا 1000 متر آن طرف هم بدون افت کیفیت تصویر را مشاهده کرد.

دوربین اسپید دام داهوا با استفاده از اینترنت کار کرده و می توان با استفاده از آن میدان دیدی وسیعی را نظارت کرد. دوربین چرخشی داهوا با استفاده از هوش مصنوعی که دارد می تواند انسان را به خوبی تشخیص داده و آن را دنبال کند.

برای مثال دوربین اسپید دام داهوا با دنبال کردن سوژه می تواند به صورت اتوماتیک وار به دنبال سوژه رفته و حرکات آن را زیر نظر بگیرد.

دوربین اسپید دام داهوا در انواع آنالوگ و تحت شبکه وجود دارد به همین علت می توانید یکی را به عنوان دوربین دلخواه خود انتخاب کنید از طرفی برند داهوا با سالها تجربه در زمینه تولید سیستم های امنیتی دوربن مداربسته داهوا را وارد بازار دوربین مداربسته کرده و رضایت افراد زیادی را به خود جلب نمودهاست.

دوربین مداربسته داهوا که یکی از انواع آن دوربین اسپید دام داهوا است دوربین های دیگری مانند دوربین بالت داهوا و دوربین دام داهوا را نیز به بازار دوربین مداربسته ععرضه کرده است.

دوربین مداربسته داهوا با شکل ظاهری دام  دوربین مداربسته ای است که شکل ظاهری آن گنبدی شکل است و روی سقف نصب می شود.

دوربین مداربسته داهوا با شکل ظاهری بالت استوانه ای بوده و بیشتر برا بیرون ساخته شده است. این دوربین مداربسته داهوا در برابر بارش باران و برف مقاوم بود و حتی در بعضی از مدل می توان ان را به راحتی داخل اب فرو برد. دوربین مداربسته داهوا بالت با توجه به طراحی ظاهری که دارد یک علامت هشدار برای عابران دوربین مداربسته به شمار می رود.

دوربین مدار بسته داهوا در انواع مختلفی وارد بازار شده است که با توجه به شکل ظاهری آن کاربرد پیدا می کند. برای خواند مقالات بیشتر درباره دوربین مداربسته و انواع آن می توانید به سایت دوربین مدار بسته دوربین مال مراجعه کنید.